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바르는 순간 웃음 자동 유발, 니베아 립케어 팝볼

Beiersdorf Korea / 2018.04.13

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니베아 립케어는 예쁘고 개성있는 디자인에 열광하는 소비자 트렌드에 발맞춰 색다른 형태와 제형을 가진 신제품 ‘팝볼(POPBALL)’을 출시했습니다. 니베아 립케어 전속모델인 아이돌 그룹 아이콘(iKON)과 함께한 캠페인 영상에서는 바르는 순간 저절로 미소가 지어진다는 제품 인사이트를 바탕으로 ‘새로운 즐거움의 아이콘’이라는 메시지를 전달했습니다. 제품과 브랜드 메시지 전달에 주력한 종합편 외에도 멤버 개개인의 자연스러운 매력을 보여주는 멤버별 영상을 순차적으로 공개하여 제품에 대한 타깃의 관심을 높여갈 예정입니다.

Nivea’s new product, POPBALL, according to the consumer trend passionate for unique and beautiful designs.
We launched a campaign video introducing the product with the message of “the new icon (iKON) of fun” based on the insight that applying lip care product naturally makes you smile.
Other than the integrated episode focusing on delivery of product and brand message, films of individual members will be released as well in order to maintain target’s interest.

 

▲ 니베아 립케어 팝볼 종합편

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CREDITS
ECD 전훈철 Creative Director 김민준 Copywriter 오가영, 윤솔 Producer 이병찬 Account Executive 박준형, 이승민 Media Planner 홍승관, 신아라
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