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#달래고 #채우고 #보호하는 보타닉힐보 판테놀 크림

CJ Olivenetworks / 2019.03.01

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Categories   CAMPAIGN, CONTENTS

Youtube  https://youtu.be/mVRdNhOpnD8

 


최근 지속적인 성장세를 보이는 판테놀 시장에서 CJ올리브네트웍스의 더마 솔루션 코스메틱 브랜드 보타닉힐보 ‘판테놀크림’을 TOM 1위 브랜드로 포지셔닝하기 위한 디지털 캠페인을 전개했습니다.
캠페인 영상은 ‘인강’ 컨셉을 기반으로 ‘대한민국 대표 뇌섹남’인 배우 ‘하석진’을 활용하여 재치있고 코믹한 방식으로 제작하였습니다.
또한 ‘피부손상 방어하는 판테놀 공식 #달래고 #채우고 #보호하는’이라는 키 카피로 보타닉힐보 판테놀크림 만의 스킨케어 테크놀로지인 <더마 인텐시브 시스템>에 대한 이해도를 높였습니다.
A digital campaign was executed to position Panthenol cream of Botanic Heal Boh, the derma solution cosmetic brand of CJ Olivenetworks, as the no.1 in TOM as the Panthenol market in Korea is constantly growing.
The campaign film was produced based on the concept of ‘online education’, utilizing actor Seokjin Ha, the representative icon of smart in Korea, in a witty and comic way.
In addition, the key copy “#soothing #fulfilling & #protecting, the Panthenol formula preventing skin damage” was developed in order to increase the awareness of exclusive skin care technology of Botanic Heal Boh’s Panthenol Cream, the “derma-intensive system”.

▲캠페인 영상: 외워보자 판테놀 공식! #달래고 #채우고 #보호하는 보타닉힐보 판테놀 크림 (Campaign film: Memorize the Panthenol Formula! #Soothing #Fulfilling & #Protecting Botanic Heal Boh Panthenol Cream)

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CREDITS
ECD 전훈철 Campaign Director 정건영 Creative Director 김현균 Copywriter 윤보경, 김정현 Producer 정유식 Account Executive 정겨운, 이혜원, 박혜우, 김혜람 Design Director 여재구 Designer 김수민 Media Planner 문현지, 정은용
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