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이상적 남자의 스킨케어, 아이디얼포맨 퍼펙트 올인원

CJ Olivenetworks / 2019.01.30

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Categories   CAMPAIGN, CONTENTS

Youtube  https://youtu.be/KZjtjK-nZkk

 


CJ올리브네트웍스 보타닉힐보의 남성 스킨케어 브랜드 <아이디얼 포맨>의 주름 개선 & 미백 이중 기능성 올인원 화장품 ‘퍼펙트 올인원’을 프로모션하기 위한 캠페인을 집행했습니다.
‘퍼펙트 올인원’은 날로 증가하는 남성들의 피부 관리 니즈에 부합한 7가지 필수 기능인 주름/미백/탄력/결케어/톤케어/수분충전/밸런싱이 하나에 담긴 맞춤 포뮬러 올인원 제품입니다.
이러한 기능적 장점을 바탕으로 전형적 틀의 올인원 광고를 새로운 시각에서 바라보면서도 흥미와 액션을 일으킬 수 있는 스토리의 캠페인 영상을 제작하였습니다.
영상은 대한민국 대표 ‘뇌섹남’ 배우 하석진을 모델로 이성적이면서도 엣지있는 T&M을 연출하였으며, ‘남자의 피부 고민은 간단하지 않다’는 문제 제시와 함께 7명의 모델이 하나로 합쳐지는 비주얼로 7가지 기능이 담긴 퍼펙트 올인원 만의 USP를 표현하였습니다.

Campaign to promote “Perfect All In One”, the all-in-one cosmetic product of ‘ideal FOR MEN’, the male skin care brand of Botanic Heal Boh that improves wrinkles & whitens the skin was executed. ‘Perfect All In One” is suitable for the increasing needs of men surrounding skin care by covering 7 necessary functions of caring wrinkles, elasticity, whitening, texture, tone, moisture, and balancing. Based on such product strength, a campaign film was produced based on a new perspective twisting typical commercials of all-in-one products as well as on the story driving interest and action.
Actor Seokjin Ha, the representative icon of smart in Korea, was utilized for rational T&M with an edge. In addition, visual of 7 models being integrated into one was utilized while suggesting that ‘skin concerns of men are not that simple’, in order to deliver the USP of Perfect All In One.

▲캠페인 영상: 남자 피부고민, 7in1으로 심플하고 완벽하게! 퍼펙트 올인원 (Campaign film: Simple & Perfect Solution for Skin Concerns for Men: Perfect All In One)

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CREDITS
Campaign Director 전훈철 Creative Director 김현균 Copywriter 윤보경, 김정현 Producer 정유식 Account Executive 정건영, 정겨운, 이혜원, 박혜우, 김혜람 Design Director 여재구 Designer 김양미, 김수빈 Media Planner 문현지, 정은용
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