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Awards https://www.youtube.com/watch?v=eWVlIqO6has
https://www.youtube.com/watch?v=LhMxMCtF_L8
유세린 아쿠아포린은 유세린만의 특허받은 보습 성분인 ‘글리세릴 글루코사이드’가 함유되어 피부의 보습 능력을 근본적으로 개선해주는 스킨케어 라인입니다. 우리는 디지털 캠페인을 통해 유세린 아쿠아포린의 ‘오래 지속되는 보습력’을 전달하고자 경쟁 제품들의 일시적인 보습력을 바다의 밀물과 썰물에 비유한 캠페인 영상을 선보였습니다. 피부에 순간적인 보습만을 제공하는 경쟁 제품들의 제품력을 ‘빠르게 차오르는 밀물’과 ‘금세 빠져나가는 썰물’로 표현하고, 카피에도 밀물과 썰물을 상징하는 효과를 주어 시각적 임팩트를 살렸으며, 이어서 ‘수분길을 열다’라는 카피와 덮쳐오는 파도의 이미지로 유세린 아쿠아포린만의 강력한 보습력을 효과적으로 표현했습니다.
Eucerin Aquaporin is a skin care brand that fundamentally improves moisturization function of the skin with its patent won moisturizing ingredient, glyceryl glucoside. We launched a digital campaign to show Eucerin Aquaporin’s exclusive, consistent moisturizing function where we featured the instant moisturization of competing brands as the tides in the campaign film. In the campaign film, the strength of competing brands in terms of moisturization was featured as easily rising and lowering tides, emphasized with copies visually symbolizing the tides, which was compared with consistent and strong moisturizing function of Eucerin Aquaporin with the copy “Paving the Moisturizing Passage Inside the Skin” and the image of a striking wave.
▲ 캠페인 영상 : 피부 속 수분길을 열다 (Campaign film: Paving the Moisturizing Passage Inside the Skin)
- CREDITS
- ECD 전훈철 Creative Director 김동현 Copywriter 윤보경, 김정현 Producer 이병찬, 박민아 Account Executive 송석준, 신솔민, 김무영, 이선혜 Media Planner 주희영, 한솔희