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나만의 #슈퍼푸드소확행

Amorepacific Innisfree / 2018.06.20

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2018년 ‘슈퍼푸드 라인’을 리뉴얼 런칭한 이니스프리는 새로워진 제품 포인트를 전달하고 슈퍼푸드 라인에 대한 호기심을 불러일으키기 위해 스킨케어와 라이프스타일을 엮은 신선한 디지털 캠페인을 선보였습니다.
이니스프리 슈퍼푸드 라인만이 전할 수 있는 일상 속 ‘소확행(소소하지만 확실한 행복)’을 주제로 <굿밤 잠수모드> <오늘의 취향리스트> <일요일의 게으름 테라피>라는 세 편의 캠페인 영상을 제작했고, 스킨케어가 줄 수 있는 작고 소소한 행복을 일상 속 ‘소확행’ 순간과 함께 보여주며 재미와 공감을 선사했습니다.
최근 젊은 층을 중심으로 자리 잡고 있는 ‘소확행’ 트렌드를 반영한 캠페인을 통해 슈퍼푸드 라인만의 이미지와 강력한 제품력을 효과적으로 전달할 수 있었습니다.

Innisfree that launched Superfood product layer in 2018 executed a unique digital campaign connecting skin care and lifestyle in order to deliver the newness of the layer and drive curiosity.
3 campaign films, “Do not Disturb Node for a Good Night”, “Today’s Taste List”, and “Lazy Therapy for Sundays” were produced based on the theme of ‘small but clear happiness’ that only Innisfree’s Superfood can deliver, which featured the personal moments of small but clear happiness in connection with the happiness that skin care can deliver in order to bring fun and emotional bonding.
The unique recognition of Superfood and its powerful function could be effectively delivered thanks to the campaign reflecting the trend of ‘small but clear happiness’ that has been prevailing throughout the young adults.

 

 

▲ 캠페인 영상 1: #슈퍼푸드 소확행, 오늘의 취향리스트 (Campaign film: Small but Clear Happiness with #Superfood – Today’s Taste List)

 

 

▲ 캠페인 영상 2: #슈퍼푸드 소확행, 굿밤 잠수모드 (Campaign film: Small but Clear Happiness with #Superfood – Do Not Disturb Mode for a Good Night)

 

 

▲ 캠페인 영상 3: #슈퍼푸드 소확행, 일요일의 게으름 테라피 (Campaign film: Small but Clear Happiness with #Superfood – Lazy Therapy for Sundays)

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CREDITS
ECD 이시우 Creative Director 김민준 Copywriter 오가영, 윤솔 Producer 박민아 Account Executive 문정은, 손혁준 Media Planner 손형주, 이정민, 이새미
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